Spontan utgång & Dagen idag

Igår blev det en spontan liten utgång! Mötte upp Tony och alexandra som går i min klass och även Vincent på brännan, där vi tog lite drinkar och cider.
Hannes och Cassandra kom även dit en stund senare.
 
Sedan vandrade vi upp mot X&Y där det var två band som skulle spela, minns inte vad dom hette men det var i alla fall dödsmetall haha satt och höll för öronen :P Några riktigta dödsmetall snubbar bara tittade på mig och skrattade haha, men det blev i alla fall en trevlig kväll :D
 
Fick sova på Vincents soffa för bussarna upp till mig hade slutat gå, kom hem igen runt 12.00, sov lite till men nu hade jag tänkt gå ner och ta en dusch, fixa ordning mig, städa lite och sedan ner till Ica Maxi och handla gottis till kvällens film som jag hade tänkt se! Jag vet att jag inte ska äta godis, men ska man titta på film så måste man ju ha godis :P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)