Sluta att stoppa huvudet i sanden

Då har man äntligen fått tummen ur haha ringde först till Ungdomsmotagningen och bokade tid hos en psykolog, men dom hade inte tid förens om flera månader, men dom satte upp mig på en väntlista i alla fall! Och om jag ville så kunde jag komma in på torsdagar då dom har dropp in
 
Sen ringde jag till Vågen, en ätstörningsklinik, låter kanske hemskare än var det är! Där fick jag tid rätt fort, den 12 oktober ska jag gå dit och prata. Detta kommer bli väldigt jobbigt, för jag brukar ju inte annars ta tag i mina problem utan bara stoppa huvudet i sanden.. men är trött på att må dåligt och vill inte må dåligt hela mitt liv så det var dags att göra något åt det!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)