Im not dead

Hej
 
Varit lite frånvarande här inne.. Inte hänt sådär jättemycket! Skolan alla dagar i veckan, trivs verkligen i min klass, det är ett skönt gäng :)
 
Helgerna är lite tråkigt då man inte har någon att umgås med, men får göra det bästa av det ändå! Längtar sjukt mycket till jag kan flytta till en "riktig" lägenhet, redan tröttnat på att bo såhär litet, men det löser sig nog inom en snart tid tror jag.
 
Ska krypa under täcket nu och sova. Imorgon är det dags för ytterliga en dag i skolan :)
 
gammal bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)