Hard feelings

Man är inte alltid stark och det har jag kännt på denna vecka, ingen rolig känsla, ush!
har ett tomt hål i bröstet, saknaden att tillhöra någon stans, trygghet och kärlek, det enda man vill är att bli älskad, men det är väl svårt att bli älskad förens man älskar sig själv!
 
Är så ledsen över hur människor har behandlat mig, hur dom får mig att må och känna! Måste vara stark, tror jag klarar av detta också! Ingen har rätt att få mig att må dåligt över mig själv, för jag är en bra tjej som förtjänar bra personer i min omgivning
 
Funderar på att träffa någon psykolog som kan hjälpa mig att bearbeta mina känslor och lära mig hur man kan leva med det och hantera det, i alla fall prova och se hur det känns :) men om det ska bli någon förändring måste jag förändra mig också, börja ta hand om mig själv och min kropp, börja träna, äta regelbundet och bra mat.. får be om hjälp emot min ångest med mat också tror jag!
 

jag förra helgen
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)