Tisdag

Min fot har somnat så den är aj aj, fryser finns ju ingen värme här uppe ^^ har redan lagt mig i sängen, hade tänkt lyssna på musik och koppla av, varit så sjuktrött idag också, somnade på vägen hem och brukar inte somna så lätt i bussar annars ^^
 
Haft menshumör också, men det botade jag ganska enkelt med chocklad ;) Ringt den killen som har lgh, ska komma och titta på den imorgon :) ska bli spännande! lär nog tacka ja till den, hoppas den blir min bara ^^
 
Nä nu ska jag tvätta bort mitt smink och lägga fram kläder tills imorn, så är det gjort :)
 
jag igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)