Till Gislaved

God Morgon ♥
 
Vaknade för en stund sen, utvilad och glad. Håller på att packa lite grann, ska nämligen åka bort till gislaved och hälsa på min fina vän Emma A  nu när hon också är ledig :) annars så går hon och bor på en skola i falkenberg och på helgerna när hon är hemma så går det inga bussar till gislaved =/ så får passa på när det är lov
 
Vet inte riktigt hur länge jag kommer stanna, men gissar på två nätter :) Ska bli skönt att komma ifrån Borås lite och mitt lilla rum.
 
Före jag åkter till gislaved ska jag på möte med en dietist, får se hur det går! Hade i alla fall tänkt och ta med min dator till Emma, så lär väl uppdatera där ifrån :)
 
jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)