Tidig kväll

Trött så funderar på om jag ska gå och lägga mig snart, kommer inget direkt på tv:en heller så ^^
 
Var ute innan i snöregnet och gjorde lite ärenden, var på k-bergs bibliotek och betalade några räckningar via deras datorer då min swedbank hemsida fått i sig virus =/ var på banken och skrev över mig ifrån tranemo och hit till borås och sist så åkte jag  bort till knalleland och in till butiken partaj och visade intresse för kvälls och helg jobben dom sökte.. ska ringa imorgon till en kille som hade hand om det :) jobbet skulle vara väldigt välbehövligt, så jag hoppas jag kan få det :)
 
Nu ska jag ner till källaren och tvätta bort mitt smink och skölja med min ansiksktkrämer jag köpte, tycker att dom fungerar emot min torra vinter hud.
 
 
jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)