Natti Natti

Ligger i sängen, varit nere och tagit en varm dusch och nu tittar jag på ett avsnitt av "the simpson" När programet är slut hade jag tänkt krypa under täcket och lyssna på lite musik.
 
Har en fin bloggdesign på gång, hoppas att den blir klar tills helgen. Måste först ladda in ett par bilder som jag hade tänkt andvända till min design ifrån min mobil, men eftersom min usb kabel försvann i flytten så skulle jag få en av Jonas, då han inte andvänder sin, hoppas dock att han tar med den imorgon och inte glömmer den ;)
 
Nu tog programet slut, så borde krypa under täcket nu och få lite sömn.. Måste bara skriva ner en rolig grej först haha var och åt pizza med min klass på lunchen i skolan tidigare idag och beställde en pizza som hette salami, men eftersom jag inte tror att salami är så gott på pizza så sa jag.. jag vill ha en salami utan salami hihi
 
God Natt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)