Mys på hög nivå

Har det rätt så gött nu ;) Myser i soffan, framför tv:en med gottis. Om en timme ungefär kommer även solsidan 3 och den måste man ju bara se :D
 
Var tidigare idag nere vid Ica Maxi och handlat lite, hela jag skakade, men fick i mig två skinksmörgåsar och drack juice så nu mår nog kroppen bättre med lite mat i magen ^^
Träffade även en kille vid namn kristoffer när jag väntade på bussen hem, vi satt och pratade en stund tills bussen kom då, väldigt trevlig faktist att prata med nya människor på det sättet, att få in liten inblick i en okänd människas liv.. Inte första gången dock då okända människor börjar prata med mig när jag väntar på bussen ^^ Folk i borås verkar vara mer sociala än i tranemo :P
 
Lär inte göra så mycket mera ikväll, sitter rätt bra här i soffan ;), måste dock leta reda på mitt block som jag har till skrivaverkstaden, men den ligger väl här någonstans ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)