Lugn fredag

Heej
 
Små trött tjej som sitter och skriver just nu. Kom hem för drygt en timma sedan, åkte iväg till limmared och hem till pappa efter skolan. Chansade på att dom skulle vara hemma, men fick vänta en stund på dom innan dom kom hem hehe men fick i mig lite kvällsmat och vi pratade lite grann om vad som hänt sist och så.
 
På bussen hem funkade inte kortläsaren så behövde inte betala, lite flyt har man ibland :P och så var Louise på samma buss, så hade någon att prata med så bussresan gick fort hem.
 
Borde verkligen städa, får se om det blir av ikväll eller om jag får tar det imorgon, är ju rätt bra på att göra saker sen ;)
Sängen lär det nog bli tidigt, titta på lite tv, sitta vid min kära dator och ha en lugn kväll :)
 
jag, förra fredagen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)