Ibland vänder det

Loggade in på min mejl och såg att jag blivit erbjuden en lgh :D en 1a med kokvrå på trandared, om jag minns rätt så fanns det badkar, sovalkov och bra förvaring :D
Inflyttning sker i december.. får lägga undan pengar, men tror det ska ordna sig med hyrorna, pengar och sådär, kan verkligen inte säga nej till denna lgh så allt detta måste lösas liksom :D
 
Samtidigt som jag är glad över detta erbjudande, så kokar jag av ilska inombords. Du är så jävla lik min bror, så otrolig självisk att det inte är sant!!!! Vet inte ens vad jag ska säga eller ta vägen så jävla arg är jag på dig just nu, helt sjukt! och grejen är du fattar fan inget heller, du fattar verkligen inte när man blir arg på dig eller när man blir besviken/ledsen över dig och det gör det hela ännu mera jävligt irreterande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)