Happy Day

Vilken dag :D åh är aldelles upprymd bland gladhet ^^ Var och tittade på lägenheten efter en dag i skolan som hade bestått utav frilufsdag, föreläsning och mattematik.
 
Henrik och Vincent skulle ha följt med mig och tittat på lägenheten, men det blev lite missförstånd mellan mig och henrik så det blev inte så ^^ Men det gjorde inte så mycket, lägenheten var liten, men mysig :) den hade ett litet kokvrå, walk in closhet, hall och badrum med dusch :) Allt som denna lgh inte har :P
 
Tackade ja till den och den blev min eftersom jag hade mest poäng :D wihoo ^^ Så nu byter man ut hedvigsborg emot trandared :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)