Gårkvällen

Huvudvärk! :( Drack rätt mycket igår faktiskt, mer än vad jag brukar. Blir så när man går ut på krogen med ägarens dotter och får drinkar och cider gratis :P Men det blev en bra kväll i alla fall :)
 
Känner mig lite smått illamående, så ska nog vänta med att äta, men känner att jag behöver dricka något, så hade tänkt åka ner till Ica Maxi och köpa coca cola, lite socker är aldrig fel ;)
 
Evelina hade med sig sin systemkamera också, så vi tog några fina bilder, lägger väl upp några styckna när hon har mejlat dom till mig :) så länge får ni nöja er med mina kassa mobil bilder ^^
 
gårkvällens outfit
jag
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)