En lugn lördag

Heej! ♥
 
Igår kväll blev det fest :) Förfest på Sjöbo och sedan utgång till Harrys och Wirschers, eller hur man nu stavar till det :P
Alla dåliga minnen kom upp när jag var på wirschers, ville bara bort därifrån :( Men det blev okej kväll!
 
Men nu ska jag ta det lungt ett tag, fokusera på det som verkligen är viktigt och det som får mig att må bra! Ska på halloween fest den 27 oktober, men före dess ska jag inte festa!
 
Ikväll är det mini klassfest, men jag ska bänka mig framför tv:en istället :) Kommer väl alltid något att titta på :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)