En helg som inte blev som planerat

Har ont i hela min kropp, vet inte riktigt vad jag gjort.. kan kanske vara att jag gått med klackskor mycket i helgen eller sovit på en soffa i två dagar med Mattias.
 
Helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig, i fredags var jag hemma hos Alexandra och Tony, två av mina klasskompisar tillsammans med Hannes och Tobis, spelade kort, drack lite och lyssnade på musik, kvällen avslutades på Brännan där även Vincent och Mattias joinada oss :) inte planerat för krogen, men spontant blir oftast bäst! :)
 
Igår var det ju halloween och hade köpt djävuls kläder och saker, men eftersom jag glömde mina nycklar inne i min lägenhet och låste ute mig själv så kom jag inte in :/ så fick skippa halloween förfesten, men drog ut till Harrys ändå tillsammans med Vincent och Mattias, tog en cider, men vi gick hem rätt tidigt, lite tråkigt att missa halloween festen och så, men allt händer väl för en anledning
 
Idag har jag sovit halva dagen och tittat på massa film, hämtade min extra nyckel hos min hyresvärd tidigare idag och kunde äntligen komma hem igen efter två dagar hemma hos Vincents soffa, i och för sig rätt mysigt att sova tillsammans med Mattias hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)