Dagar snälla gå fort nu!

Vilket litet äventyr jag fick idag efter en dag i skolan, skulle hitta till Borås Bostäders kontor, inte det lättaste när man inte känner till stan haha men hittade tillslut och kunde skriva på mitt kontrakt :D
 
Känns så himla underbart att snart få flytta :) läängtar så tills jag kan duscha i min egna lägenhet och kunna laga mat i ett riktigt kök.. åh dagar gå fort nu!! :D
Har tre styckna tjejer som är intresserade av mitt studentrum, skulle vara jättebra om någon utav dom ville ta över mitt rum, så slipper jag dubbel hyra och kan antagligen flytta in tidigare till lägenheten på trandared :D
 
Nu ska jag ner till källaren och ta en dusch, sen blir det faktist att lägga sig i sängen, lyssna på lite musik och sedan sova.. God natt på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)