Allmänt nerkladdat

Börjar bli sjuk känner jag, lite snuva, trötthet och imorses hade jag ont i halsen, man kan ju alltid hoppas på att det inte blir värre än såhär, inte kul att ligga hemma helt avmattad direkt =/
 
Åt på pizzerian Galexy som ligger på sjöbo tillsammans med några ur min klass, efter lunchen var vi på studiebesök på vattenverket :) rätt intressant ändå!
 
Efter vi hade slutat åkte jag till Partaj som ligger i knalleland och inhandlade lite halloween grejer :) blev djävuls horn, nätstrumpbyxor och en sån där djävuls grejs, ja ni vet.. en pinne med tre horn på haha ingen aning om vad dom heter :P
Såg också att Partaj söker efter personer som kan jobba kvällar & helger, så funderar på om jag ska ringa dit imorn och höra :) aldrig fel med extra pengar..
 
Nu blir det sängen så man orkar upp imorgon, God natt på er ♥
 
Detta köpte jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)