23.12 - En lördag

 
Heej :D
 
Dricker alldelses för mycket coca cola denna kväll, halvtittar på polisskolan på 6an, ätit en kebabrulle med feferoni i, men vem stoppar feferoni i en kebabrulle? :O
 
Dagen i övrigt har varit lugn, vaknade vid 09, somnade om vid 11 igen och sov till halv 4, trött tjej ;P
Längtar till min lägenhet på trandared, tiden står stilla känns det som, men snart väldigt snart kan jag få flytta till ett ställe som jag kan kalla för mitt hem :D
 
I fredags hände man hos Vincent tillsammans med Henrik, tittade på David lynch serier, lyssnade på skön musik och bara umgick med våran dåliga humor haha
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)