Tråk Söndag

 
Hej.. håller på att laga mat nu, blir korv och pasta :P bättre än ingenting alls! Tittar på filmen "rakt upp i nittiotalet" sov till klockan 13 idag.. skulle igår iväg och förfesta med ett band tillsammans med Mia, men det blev ändrat så åkte till Sjöbo istället med Mia och umgicks med en Nicklas som Mia kännde, kom hem igen runt halv 3
 
I Fredags var man hemma hos Vincent, handlade och lagade tacos, lyssnade på musik, drack lite cider och umgicks bara.. han är en bra vän! Så det blev en lugn helg detta, men det är skönt det också :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Amelie

va med och tävla om veckans blogg :)
http://www.nattstad.se/amelielykkegaard?id=5678973

kram :D

2012-12-15 @ 21:26:05
URL: http://nattstad.se/amelielykkegaard

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)