Update

Mys dag igår ♥ Lunchade kinamat och besökte secondhand butiken här i tranemo tillsammans med Ulrika, fick glädjande besked att jag blivit erbjuden en lägenhet i Borås. Annars var dagen lugn.. inte så fint väder tyvärr heller!

Rätt mys dag idag också, solen tittar fram i alla fall :) och jag sitter inne haha, men var ute lite innan i alla fall ^^ Möte hos socialen, gick bra! förutom att det blir massa krongel med lgh i Borås =/ kanske bäst att strunta att försöka få tag på lgh och vänta med det tills nästa år..

Nu ska jag försöka ta tag i städningen och lyssna på massor av musik innan jag ska hem till pappa strax efter 16.00




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)