To bad fore you

Behöver ha en kille som vill ge mig tid och väntar på mig. Jag har mina svårigheter med det sociala ifrån min barndom, något jag kämpar med varje dag! Vill killen ha mig och är en riktig man så inväntar han mig och stressar inte på det.. för efter en tid så blir det bättre och bättre.

Spelar ingen roll om killen är 21 år eller 27 år. Män är lika fega oavsett ålder.. låta bli att bry sig.. är han inte man nog att invänta mig eller ens svara på ett sms.. to bad fore him! Nån gång kommer en kille skratta sig lycklig som har mig!

Everything happens fore a reason ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)