Slutet på SMF

God Morgon! Att vakna en halvtimme innan är bra.. har redan hunnit med att duscha, måla någlarna, klä på mig och plattat håret, det ni, rätt så effektivt ändå :D

Idag är det skolavslutning =/ Känns tråkigt att lämna sin fina klass som bara bidragit med massa skratt och flum dom senaste 3 månaderna ♥ Hela skolan är underbar och stämningen som finns där är svårt att beskriva, bara det att det har varit en posetiv uplevelse och kommer sakna det! Men förhoppningsvis kommer man in där efter sommaren =)

Tänker stanna i Borås efter skolavslutningen, följa någon klasskompis hem i några timmar, innan vi taggar fest på kvällen och sedan kanske utgång till Harrys!


osminkad men glad verre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)