Livet är inte lätt

Sitter på en madrass som ligger på mitt vardagsrums golv, den har legat där sen valborgs festen! Äter lite vindruvor och slö tittar på Scrubs.

Skrivit ett sms till Hendrik där jag frågar om han också är intresserad av mig osv men vågar inte trycka på skicka knappen.. rädd för svaret :P
Om det inte blir något med han, så finns det ju fler killar där ute.. men tycker verkligen om denna kille! Finns inte många killar som är som han, som är lika snäll, trevlig och ärlig, dom killarna ska man inte släppa i första taget.. och vill inte ha mere besvikelse i mitt liv.. kan inte bara något gå som jag vill

Uppföljning kommer (när jag väl vågat skicka på skicka knappen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)