Fest hos mikael

Igår bärde det av till Gislaved och en liten hemmafest där tillsammans med Mikael, emma, jonatan, linn och joakim. Hoppa stutsmatta på fyllan är roligt ;)
blev en rolig kväll i alla fall ♥

Kom hem igen vid eftermiddagen någon gång, min bror som även var med på festen stannade en stund hos mig och vi tittade lite på tv bara.

När han gick för ett par timmar sedan har man duschat och somnat i soffan. Rätt lugn men tråkig kväll som jag fördriver med musik och dåliga tv program.


vänd på huvet! jag på festen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)