En dag i maj

Har väl inget nytt att uppdatera er med! Tittar på The simpson och väntar på att Greys anatomy ska börja, verkar vara ett spännande avsnitt idag :)

Skolan var jag idag och ja det är där jag får skratta och där jag mår bra ♥ Henrik fortsätter att vara lite som han är ^^ ler stort emot mig när han ser mig och hans ögon är det något speciellt med när han tittar emot mig.. kanske får ge det lite tid bara!

Måste fixa med en del grejer inför skolan också. Ansöka CSN, skaffa e-leg, ringa soc och fråga om dom kan hjälpa mig att skriva mig i borås, kanske ringa på en ledig 1a som finns på Hässelholmen om nu socialen vill hjälpa mig med att flytta till borås!
Ringa sonja och berina angående detta och fixa betygen ifrån högsstadiet.

Hoppas att allt går vägen och blir som jag vill ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej!:) ja min mail är [email protected] , de är bara maila det!:)

2012-05-11 @ 21:54:02
URL: http://jonssonjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)