Dagen i skolan

Då fick man ett leende och ett "hej" ifrån henrik idag då, efter att vi båda igonerat varandra hela veckan! För 3 veckor sen hade han tydligen berättat för min klasskompis att han inte längre var intresserad av mig, bra att han säger det till mig med! Ledsen & besviken över det beteendet..

Skolan idag.. suttit ute i solen, liite färg har man nog ;), övat med resten av min klass på den lilla teaten vi ska göra på skolavslutnigen, alla klasser ska uppträda med något och teaten är vårat bidrag, kollat på när det spelades brändboll, var inte med för bränner mig så lätt i solen och hade inget solskydd :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)