Trött på att må såhär

Hur mycket orkar man med egentligen? Är så trött på att hela tiden bli lekt med, spelad med och uttjyttnad. Vad har jag gjort för fel? Jag är en bra person, snäll, omtänksam, bryr mig om mina vänner.. jag förtjänar inte allt detta skit som jag får på mig hela tiden! Förtjänar inte att personer ska behandla mig dåligt

Orkar inte med att må såhär längre. Förstår inte varför alla människor gör såhär emot mig hela tiden. Jag gör väl inget fel? Det ända jag vill är att kunna må bra och ha det bra.. men varje jävla gång det verkar bli ljusare för mig så är det något som händer och jag ligger på botten igen.. orkar fan inte med detta längre!

Jävla idioter till människor som behandlar mig såhär. Inte okej! Borde resa på mig igen och gå vidare.. men grejen är att det känns som om det inte är någon idè för som sagt varje gång det verkar bli lite bättre är det något som händer så jag hamnar på botten igen och varje gång det händer gör det lika ont och ångesten bara växer

Vet inte hur jag ska hantera allt detta. Allt som har hänt när jag varit mobbad, min uppväxt, min pappa, alla personer som har svikit mig.. för mycket att kunna hantera egentligen.. undrar när jag kommer få må bra och när ljuset inte väder till mörker lika snabbt som ljuset kommer

hjälper ju inte att bara lägga sig ner och skita i saker och ting, men det är verkligen så det känns just nu. för mycket att hantera och för mycket att bära på. bara pausa mitt liv, lägga mig i sängen och inte göra ett skit för orkar verkligen inte med att tänka, gråta eller att känna sig så helt ensam som jag är

Jävla liv jag. så jävla trött på människor, så jävla trött på att dom ska betee sig såhär emot en.. vad har man gjort för fel liksom, varje jävla gång desutom

Är detta meningen med mitt liv eller? ser inget hopp just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)