Studentfirande

Är så glad för Linns skull, hon har kämpat så mycket i skolan och haft så många motgångar och nu är hon äntligen klar =) ♥

Såg henne springa ut ifrån skolan, gav henne min ros, fotade lite och sedan åkte vi hem till henne där även hela hennes släkt var sammlad.. vi åt god mat, umgicks med trevliga människor (även hennes kusin som jag taffsat lite på krogen) haha liite pinsamt sådär men vi snackade lite ^^ såg bilder ifrån hennes bal och bara hade det mysigt.. bra väder fick vi också!


Vackra Linn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)