Min helg

Varit en turbolent helg =/ Kan inte gå in på detaljer, men det är inte alls roligt det som hände! =(

I fredags var jag, min bror och min kompis emma hos Louise som hade födelsefest, det blev musik, dans, snack och pastasallad med kyckling till mat.
Vi gick där ifrån vid 21.00 tiden och på vägen hem träffar vi på Rickard och hans kompis och följer med dom hem på fest där även Linus och Jenny kom över. Den kvällen slutade hos mig sedan..

I lördags ville jag och emma hitta på något, så vi drog emot stan och tänkte dra ut på krogen, dock så glömde emma sitt legg hos mig.. så vi kom inte in på några krogar =/ Vi stack istället hem till Vincent där han hade hemmafest.. trevlig kvälls, dock inte slutet =(

Idag har man umgåts med Henrik som också var med på festen i lördags. Vi myste mest med varandra.. han är en fin kille han ♥


jag ifrån helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)