Kvällen Igår

Det började med att jag tog 700 bussen in till Borås och mötte kort därefter upp Mia & Steve O och tog då bussen hem till Mariah.
En hel del folk var redan där, träffade på en tjej ifrån min skola som jag trodde var en så kallad, elak tjej och så, men hon var hur trevlig som helst ^^ man ska inte döma personer så snabbt..

Framemot 23.00 tiden tog vi bussen ner till stan och tänkte gå till Harrys, men kön var lång och vi ville inte betala inträde så vi gick vidare till Brännan istället.. där träffade jag på en amerikan som blev jätteimpad på att jag öppnade dörren för han ^^ han var rätt på mig sedan och köpte både drink och cider till mig hehe han var trevlig i alla fall!

Kvällen avslutades på Tonic, där blev det lite dans och snack med folk.


jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)