Kvällen igår

Blev en riktig mys kväll igår.. Kvällen började med varsin cider inne på Tonic sms:ade med Vincent och bestämmde oss för att joina han, henrik och några fler som jag träffat ett par gånger, innan vi gick till parken där dom satt köpte vi med oss god kina käk
 
Softade i parken, små pratade lite grann, gick tillbaka till tonic för varsin drink, promenad genom stan och försökte se något när loreen spelade, men tydligen var det 25.00 som också ville det, haha så det gick inte så bra ;P
 
Mycket skratt blev det och gillar kvalitets tid med min bästis nu när hon är här ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)