God Morgon

God Morgon ♥
 
Ledig idag också, så tog en sovmorgon :) Inget inplanerat idag förutom att jag kanske ska äta lunch med min bror på den nyöppnade pizzerian.. men man kan inte alltid lita på min brors ord, så får se om det ens blir av!
 
Annars får jag diska lite och boka tvättid, kanske åker in till Borås och hem till Vincent, han skulle hjälpa mig med min dator som kronglat lite och även hjälpa mig med min anroid mobil som bara ligger och dammar..
 
Vi får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt ♥
 
bjuder på en bild ifrån mars kan det va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)