FML

Kom 5 minuter försent till Ica där jag och min praktiksamornare skulle träffas, dom åkte när jag kom dit. Jag väntade i 10 min, gick sedan bort till arbetsförnedringen och berättade att jag fixat praktikplats på Leos Lekland istället.. ska vara på skogsstyrelsen veckan ut.. dom skulle även komma och hämta mig lite senare

Just nu känns allt bara jobbigt och gråten är nära till hands hela tiden. Orkar inte med något och vill egentligen bara ligga kvar i sängen och inte göra nått!
Ifrån att gå ifrån känna mig lycklig till deppig.. mitt liv i ett nötskal! Få se hur länge denna känslan håller i sig

Hoppas dagen idag går fort över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)