En stund över

Gick upp lite tidigare idag så nu sitter jag här och kan ta det lungt en stund innan jag måste gå ner till Ica och möta upp dom.. känns skönt att slappa lite på morgonen såhär :)

När jag vaknade ångrade jag snabbt att jag var uppe så sent igår haha :P Men nu är jag i alla fall piggar, hoppas det håller i sig under dagen.

Efter praktiken blir det  snabbt hem och fixa sig och sedan går ner till Tranemo gymnasieskola där min vän Linn tar studenten  :D <3 glad för hennes skull! hon är kämpat så mycket med skolan..

Mitt humör är också toppen, inga ledsna miner här längre, såå skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)