En bra midsommar

Hej ♥
 
Jag kom iväg. Lite jobbiga tankar där ett tag, men ångrade inte att jag åkte. När jag var framme i Borås, fick jag reda på att vi skulle till en hemmafest i dalsjöfors.
 
Så dit åkte vi alla fyra, jag, vincent, henrik och staffan. Väl på festen var det några jag träffat sen innan, det var en rätt trevlig fest!
 
Vi tog sista bussen in till stan igen, knökat med fulla ungdomar, vi hoppade av vid Trandared och hem till Henrik där tittde vi på film hela natten och åt nattamat.. Jag skulle sova på Henriks soffa, men Henrik ville tydligen annat ^^ han sa bara: det finns plats jämte mig i sängen och jag bara: Aah okej, så vi sov ihop, men inget mer än så :P
 
Varit en bra midsommar i alla fal ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)