Chill dag

Gjorde inget utav min lediga dag, sov bort halva dagen och har sen dess kollat på tv, suttit vid datorn och lyssnat på musik, ja sånna dagar får man också ha!

Eftersom jag sov länge idag (somnade om efter förra inlägget) är jag inte direkt trött nu, så får fördriva tiden med musik och tv program.

Funderar även på om jag ska ordna ett stort födelsefest när jag fyller 20 år om ca 3 månader, bjuda in massa skönt folk, hyra lokal och så.. får fundera på det och se om det är värt det :)


bild ifrån skolavslutningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)