Att det aldrig går vägen för mig

Jävla arg just nu. Kom in på Fristad Folkhögskola men i årskurs 1.. gick liksom inte 3 år på gymnasiet och tog studeten för att börja på 1an =/ känns lite föromjukande.. räcker gott och väl med att börja 2an tror jag! Ringde in till dom och berättade.. hoppas verkligen att dom kan byta plats på  mig!

Sagt upp min lägenhet idag också.. så i augusti så blir det flytt till Fristad och deras internat. Hade först trott att jag bara ska gå 3an (för det sa dom till mig att det räckte) och ett år på internatet klarar man ju av! Men början jag nu 1an eller 2an så blir det 2-3 år på internatet :S får se om det finns andra lösningar..


bild ifrån förra helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)