What dosent kill you, makes you stronger

Hej ♥
 
Varit lite frånvarande här, ingen speciel anledning bara inte haft ork till att skriva.. Dagarna rullar på med praktiken, igår var man hemma hos Ulrika och åt kvällsmat, för gamma tiders skull! Och idag åt jag lunch och tog en glass i solen med linn efter jobbet =)
 
Lite trassel med lägenheten i hedvigsborg, tjejen som bor där nu säger till mig att hon sagt upp lägenheten och att jag kan få nycklarna på söndag! Men enligt hyresvärden har hon inte sagt upp lägenheten och inte betalat senaste hyran :S lite förvirrande det där!
Men lägenheten är min i alla fall, det gäller bara för tjejen nu att säga upp den, äch krongligt det där! Bara jag får nycklarna så blir det nog bra! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)