Min dag & funderingar

Förvånadsvärt pigg, brukar alltid vara helt död efter jobbet, måste nog ha varit alla timmar jag sov i helgen ;) Jobbet idag var hur kul som helst! Mycket roligare och jobba när "han" har semester.. idag fick vi hjälpa till och flytta ens gubbes grejer ifrån hans lägenhet till äldreboendet, bland grejerna låg det ett par porrfilmer hihi
 
Mina tankar ägnas rätt mycket åt hur jag ska klara betala mina hyror! Ska betala september hyran för den lgh jag har nu, ska antagligen också betala augusti hyra också för den lgh i Borås och sedan fick jag ju även avslag ifrån CSN och kommer då inte få några pengar förens slutet av sep eller början på okt, prospå när CSNs pengar betalas ut och det är ju inte ens säkert att min bliviande hyresvärd går med på att jag flyttar in utan papper på att jag faktist har en inkomst =/ måste ju även betala hyran för sep för den lgh i Borås och allt detta med en inkomst på 2000 kr på en månad, gahh!
 
Alltid massa krongel på vägen, magkänslan säger att det kommer gå vägen och vill verkligen det! Imorn ska jag ringa min hyresvärd här i tranemo, han hade lagt en lapp i min postlåda där han ville att jag skulle höra av mig till honom, så då gör jag väl det också! hoppas det är goda nyheter..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)