Livet flyter på

Huvudvärk och illamående denna kväll, icke så skoj!
 
Men dagen annars har varit grym! Har fått napp på en student lägenhet på 16kvm i hedvigsborg, toalett och kokskåp finns och hyran med el blir då 1700 kr, ska åka in imorn och titta på den, gillar jag den så tar jag den också :D mycket bättre än ett litet rum på ett internat för 3068 kr varje månad
 
Spontan åkte hem till pappa också och hans nya lägenhet i Limmared, fick mat i magen, husesyn och lite slappande framför tv:en och datorn, fick även tillfälle att snacka med Emma över våra balkonger hihi det var mys ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)