Lite tankar

Den dagen då jag sitter hemma, gråter och mår dåligt över dig får jag skylla mig själv! Jag vet att jag inte borde, jag vet att detta inte kommer sluta lyckligt, men ändå lever jag för stunden och för stunden mår jag bra och det är väl ändå det viktigaste.
Men när den tiden kommer då jag kommer gråta och må dåligt får jag skylla mig själv, jag är lika dum varje gång, det är jag som skapar mina egna tårar.
 
Jag kommer aldrig betyda lika mycket för dig som du gör för mig, kan inte skilja på om dina ord är ärliga eller inte, det kommer visa sig i slutändan! Jag hoppas på att dom är ärliga och jag hoppas inte detta tar slut en dag
 
Men man ska inte hoppas på för mycket. Ska försöka att inte bli så involverad, så gör det mindre ont sen, kanske lika bra redan nu börja, så blir det lättare sen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)