Liseberg & Lotta på liseberg

Sov i fem timmar, åkte iväg till anderstorp och hämtade upp pauline, raka vägen till göteborg, äta frukost på donken, stå i kö in till liseberg, springa för att hämta biljetter till lotta på liseberg, köpa åkband tillsammans med pauline, åka massa åkattraktioner som balder, kanonen, slänggungorna mm, äta lunch och möta upp emma och magnus igen, åka mera åkattraktioner, möta upp emma, magnus och arnold, titta på genrepet till lotta på liseberg, köpa lite gott att äta, lotta på liseberg börjar, skön stämmning, digga till sean banan, åka ännu mera när lotta på liseberg var slut, åka till borås och sova ett par timmar på en rastplats, åka till anderstorp och lämna av pauline och sedan hem till tranemo igen.. låång men väldigt trevlig och rolig dag ♥ såå värt det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: PAUZiLLA

Grymt kul hade vi!! :D

Svar: Jaa :D vara 5 år igen och åka karuseller ^^
starkflicka.blogg.se

2012-07-04 @ 15:10:31
URL: http://denlillatrotsiga.blogg.se/
Postat av: PAUZiLLA

jaa, riktigt kul :) när får jag alla bilder? :)

Svar: Så fort jag får tid över till att skicka dom ^^
starkflicka.blogg.se

2012-07-05 @ 19:20:57
URL: http://denlillatrotsiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)