Hope & Believe

Ursäka för den dåliga uppdateringen, förstår att det är svårt att inte kunna läsa om vad som händer i mitt liv ;) Skämtosido
 
Igår så åkte jag in till limmared och hade möte med min nya praktikplats, blev glatt överraskad! Jag ska vara på limmareds secondhand butik fram tills den 24 augusti.. Jag ska stå i butiken, i cafet, städa och så, kan ju bli hur kul som helst :D
 
Efter mötet åkte jag in till Borås och mötte upp min halvsyster och åkte upp till hedvigsborg och tittade på det lilla rummet på 16 kvm.. kan bli riktigt mysigt om man fixar ordning det och är smart =) så jag tar det!
Var en stund hemma hos min halvsyster också efter visningen, fick i mig kvällsmat, fika och så blev det lite bus med barnen och en väldigt glad överraskning :D
 
När jag kom hem till tranemo igen mötte jag upp Emma och med sig hade hon massa gott som vi mumsade på, satt och skrattade en hel del och var rätt så övertrötta, eller i alla fall jag hehe
 
Idag tillbaka till nutid! Emma sov över hos mig och vi har käkat lunch på bella pizzerian och varit en sväng vid fyndlagret, köpte mig ett par leggjeans eftersom alla mina är sönder och ett par lila foppa tofflor som kommer vara bra att ha sen i mitt lilla rum då min dusch finns i källaren
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)