Grym Helg

Festen var skoj! Minns inte så mycket ^^ Vi spelade sanning & konka, badade i fontänen, åt pizza, lyssna på musik, dansade, gick över en stund på en annan fest, mådde bra och var glad!
 
Sängen blev det 03.00 och det låg människor och sov lite överallt ^^ Alla vaknade till liv runt 10.00 tiden, började pimpla lite vin och gjort det hela dagen, spelat ett sällskapsspel, skrattat en hel del, tagit en promenad till sjön och till Ica, lagat och käkat mat.
 
Varit skitskoj att ha Vincent och Henrik över på besök i lilla tranemo :D Så glad att jag lärde känna dessa underbara människorna! Varit en grymt bra helg ♥
 

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Haha, vad dum jag är, hade helt glömt att länka
hemsidan med alla de billiga kläderna m.m.
Men jag har nu lagt till en länk i det inlägget! =D

Svar: Tack så mkt =)
starkflicka.blogg.se

2012-07-16 @ 23:07:59
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)