Glad chey

Känns så himla skönt just nu :D Allt ordnar sig..
 
Ringde min hyresvärd här i tranemo och jag behöver kanske inte betala september hyran, då det är en annan person som är intresserad av min lägenhet och vill ha den som snart som möjligaste :D hoppas verkligen på det, då slipper jag ju dubbel hyra :D
 
Men det bästa är nog ändå att min handläggare på soc gjort fel när hon hjälpte mig med min CSN ansökan, så det är bara att skicka in en ny ansökan och göra rätt så får jag mina pengar :D
 
Just nu sitter jag i soffan med min bror, lyssnar på musik, tog tag i disken innan och ska nog städa lite och så innan jag det blir sängen.. somnar glad idag :D Allt ordnar sig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)