Fotograferas

Hej Hej ♥
 
Idag kommer det bli en rolig dag tror jag, för jag ska nämligen åka iväg tillsammans med min vapendragare Emma och hennes bror till en fotograf och fota massa fina bilder =) hade tänkt ta kort på bara mig och sedan vänskaps foton på mig och emma, kan väl passa bra in efter 12 års vänskap :D
 
Aldrig blivit proffsigt fotograferad förut (om man inte räknar med skolkorten) så det ska bli spännande och se! Vi ska åka till smålandsstenar, så vet inte riktigt när vi är hemma igen.. men kan tippa på att det blir rätt tidigt ikväll
 

Kommentarer
Postat av: fanny ahlm - hörselskadad, förlamad mamma, FLYTTAR SNART ENSAM

hon var svag i bennen i ryggen, då hade vi satt ut en planka för dörren så inte izor skulle gå och pinka överallt, så tänkte hon inte på plankan utan sprang in i den och lande med skallen först!

2012-07-01 @ 13:52:01
URL: http://fotoahlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)