Ett nytt kapitel

Sista träffen med Sonja idag, klockan 16.00 ska vi träffas på fiket och ta varsin fika. Känns bra att gå till fiket, där brukar vi mötas när vi träffas, ett tag var vi där varje gång vi träffades hehe
 
Haft Sonjas hjälp sen jag var 13 år gammal och utan hennes hjälp så hade jag inte varit den jag är idag! Hon har varit allt för mig och alltid lyssnat. Är väldig tacksam över hennes hjälp! Utan henne hade jag inte suttit här..
 
Känns både vemodigt att säga hejdå till en sån viktig person i mitt liv, men det är inte meningen att denna insats ska hålla på i evigheter heller, känns också skönt för detta är en bra bit på vägen, vill stå på egna ben och klarar av det!
 
Fått många fina minnen i alla fall och detta kan jag se tillbaka på med glädje! Stor dag idag egentligen ^^ allra sista träffen, minns första gången vi träffades när jag var en självmordsbenägen 13 åring som var mobbad i skolan, väldigt tyst och inte hade det så bra hemma, till nu, en stark, stolt och glad 20 åring som vet att allt händer för en anledning och som har lärt sig så mycket om livet!
 
Har sonja att tack för mycket! Ska försöka att inte gråta senare ^^ blir alltid så känslofull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)