Bulletproof heart

 
 
 
Snart blir man Boråsare! Pratade med min blivande hyresvärd idag och han sa att det inte skulle bli några problem för mig att flytta in. Han skulle ringa någon dag och sen skulle vi även träffas och så :)
 
Lägenheten ligger 5 min ifrån Henrik, ska bli roligt och även skönt att ha en vän som bor så nära! Bara gå bort om man är uttråkad en dag, vi båda två verkar ju vara nattugglor med hihi
 
Tänker fortfarande på händelsen som skedde på jobbet. Det är verkligen inte okej! Jobbigt att vara kvar där nu, men får hålla ut några veckor till! Folk ska inte tro att dom kan behandla mig hur dom vill utan att det ska bli konsvekvenser, trött på att känna mig illa behandlad, föromjukande av andra personer osv.. måste jobba med mig själv att våga säga emot, visa lite ilska så att personer ska respektera och lyssna på mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)