Blev en bra dag trots allt

Trött.. blev så att jag fick åka ifrån praktiken redan vid 13.00 pga en händelse, åkte då in till Borås och hem till Henrik och var hos han i ett par timmar! Vi tog en liten promenad runt trandared/hedvigsborg, jag visade honom lgh jag antagligen kommer bo i och så fixade jag min blivande hyresvärds nr helt  själv ;)
 
Hemma i tranemo igen mötte jag upp Emma, vi köpte med oss massa gottis, åkte iväg till kroksjön och satt där en stund, skrattade och pratade innan jag blev uppäten av alla knott.. tillbaka till Ica för emma skulle köpa hem mjölk, vi hittade en låda med massa billiga cd skivor jag köpte två stycka och en jonas gardell bok, gillar verkligen jonas gardell!
 
Nu chattar jag med Henrik, snart blir det väl att krypa till sängs. God Natt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)