Bara krongel

Idag fick man hem besked ifrån CSN att jag inte kommer få studiemedel av dom bara för jag inte är 20 år när jag börjar skolan, men fyller 20 år 3-4 veckor efter skolans start, så får ansöka om nytt efter det! Hoppas bara då att jag får det, annars har jag ingenstans att ta vägen & inga pengar, oro moment som hänger över mig just nu!
 
Aldrig att något bara kan gå smidigt fram utan måste stöta på hundra problem på vägen.. Vill bara att allt ska ordna sig och bli bra!
Flytta till lägenheten, CSN pengar, börja skolan, smidigt & bra
 
Ah bara massa oros moment :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)